Notiek ielāde...

ATCELT VAI MAINĪT PASŪTĪJUMU

Ja jūs nolemjat atcelt vai rediģēt pasūtījumu, to varat viegli izdarīt mūsu vietnē pirmo 3 dienu laikā pēc pirkuma veikšanas. Lūdzu, veiciet tālāk norādītās darbības, lai mainītu vai atceltu pasūtījumu.

1 - Pieslēdzaties savā GLAMIRA kontā. Ja jums nav GLAMIRA konta, varat to viegli izveidot, noklikšķinot uz pogas PIESLĒGTIES / REĢISTRĒTIES šīs lapas augšpusē.

2 - Pēc pieslēgšanās dodieties uz lapu Mans konts un kreisajā izvēlnē noklikšķiniet uz "Mani pasūtījumi".

3 - Atrodiet pasūtījumu un noklikšķiniet uz "Atcelt", lai atceltu pasūtījumu, vai noklikšķiniet uz "Rediģēt", lai mainītu pasūtījuma informāciju.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka pasūtījumu atcelšana un pārveidošana var izraisīt kavēšanos. Kavēšanās gadījumā jums tiks paziņots par jūsu atjaunināto piegādes datumu.

*Atcelšanas un modifikācijas pieprasījumi ir derīgi tikai tiem pasūtījumiem, kuru ražošanas process vēl nav pabeigts.