Notiek ielāde...

ATCELT VAI MAINĪT PASŪTĪJUMU

Ja Jūs vēlaties rediģēt savu pasūtījumu, Jūs to varat izdarīt mūsu mājaslapā pirmo 3 dienu laikā pēc pasūtījuma iegādes. Atgādinām, ka pasūtījuma atcelšana ir iespējama tikai vienas dienas laikā pēc pasūtījuma veikšanas. Lūdzam sekot zemāk esošajiem norādījumiem, lai rediģētu vai atceltu savu pasūtījumu.

1 - Pieslēdzaties savā GLAMIRA kontā. Ja jums nav GLAMIRA konta, varat to viegli izveidot, noklikšķinot uz pogas PIESLĒGTIES / REĢISTRĒTIES šīs lapas augšpusē.

2 - Pēc pieslēgšanās dodieties uz lapu Mans konts un kreisajā izvēlnē noklikšķiniet uz "Mani pasūtījumi".

3 - Atrodiet savu pasūtījumu un uzklikšķiniet `Atcelt`, lai atceltu vai `Rediģēt`, lai rediģētu to. Ja `Atcelt` iespēja neuzrādās, Jūsu pasūtījums vairāk nevar tikt atcelts.

Lūdzam ņemt vērā, ka pasūtījumu atcelšana vai rediģēšana var izraisīt ražošanas, piegādes vai naudas atmaksas kavēšanos. Kavēšanās gadījumā Jums tiks paziņots jauns aptuvenās piegādes vai atmaksas datums.

*Atcelšanas un modifikācijas pieprasījumi ir derīgi tikai tiem pasūtījumiem, kuru ražošanas process vēl nav sācies.