Visbiežāk uzdotie jautājumi

Kas notiek ar maniem datiem? Cik droši ir mani dati?

Mūsu tīmekļa vietnes drošību mēs uztveram ļoti nopietni. Tāpēc mēs izturamies pret jūsu personisko informāciju ar stingri konfidencionalitāti. Jūsu personīgie dati tiek izmantoti tikai, lai īstenotu savas līgumsaistības. Papildu drošībai Glamira nesaglabā kredītkaršu numurus savā datu bāzē. Kad transakcija ir pabeigta, neviens nevar piekļūt jūsu kartes numuru. Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.

Vai es varu izmainīt savu pasūtījumu pēc tā nosūtīšanas?

Jā, jūs varat mainīt savu pasūtījumu pēc tā nosūtīšanas, bet tikai pa telefonu vai mūsu klientu apkalpošanas servisu – pēc iespējas drīzāk.

Vai katram produktam ir garantija?

Visiem Glamira produktiem ir ražotāja garantija. Protams, visiem produktiem ir juridiskā paturēšanas saistība.

Kā es varu meklēt konkrētu produktu?

Produktus var meklēt, izmantojot meklēšanas lodziņu augšējā sadaļā, piemēram, ievadot preces numuru meklēšanas lodziņā.

Ja nevēlaties meklēt jebkuru atslēgvārdu, produkta nosaukumu, produkta numurs un tā tālāk, bet īpašus līdzekļus vai krāsas, var sašaurināt meklēšanu, izmantojot filtru kreisajā pusē, meklēšanas rezultātu lapā.

Esmu aizmirsis paroli. Kā es varu iegūt jaunu paroli?

Klikšķiniet uz “Aizmirsi savu paroli” saites zem “Pierakstīties” informācijas sadaļas, ievadiet savu e-oasrtu un jūs saņemsiet jaunu e-pastu ar saiti, lai iegūtu jaunu paroli.

Esmu iegādājies gredzenu, bet tas nedem. Ko es varu darīt?

Visi mūsu produkti var tikt atgriezti, ievērojot 60 dienu atgriešanas politiku, kas paredz, ka ir izpildīti nosacījumi. Jums ir iespēja mainīt gredzenu izmēru vienu reizi par brīvu vai varat nosūtīt gredzenus atpakaļ, lai mēs attiecīgi atmaksātu naudu vai kredītu jūsu Glamira kontā. Paturiet prātā, ka tas nav lietojams iegravētos gredzenos.

Kādas maksājumu iespējas man ir?

Spied šeit lai iegūtu vairāk informācijas par maksājumu veidiem

Mans PayPal maksājums neizdevās. Ko man tagad darīt?

Ja jūs nesaņēmāt apstiprinājuma e-pastu no PayPal, lūdzu, kontaktējieties ar mūsu klientu atbalsta servisu pa e-pastu service@glamira.lv. Mēs būsim priecīgi Jums palīdzēt.

Man ir kupons. Ko darīt tālāk?

Izvēlieties produktu un pievienojiet to pirkumu grozam. Pirms pabeigt un nosūtīt pasūtījumu uz samaksas lappusi, varat izpirkt savu kuponu, ierakstot savu kodu “Atlaižu kods” sadaļas kreisajā pusē. Paturiet prātā, ka jūs varat izmantot tikai vienu kuponu vienam pirkumam.

Vai mani kredītkartes dati ir izdzēsti pēc mana pasūtījuma veikšanas?

Mēs nesaglabāsim jūsu kredītkartes datus vai kredītkartes adresi jūsu kontā.

Vai tiek piemērots PVN tiešsaistē?

Visas preces tiešsaistē iekļauj PVN.

Cik ilgs laiks paies, lai apstrādātu manu pasūtījumu?

Laiks, kas nepieciešams, lai apstrādātu pasūtījumu, ir atkarīgs no jūsu datu apstrādes mūsu sistēmā. Kad klients ievieto Debeta / Kredītkartes pasūtījumu, kartes informācija tiek rūpīgi pārbaudīta, lai nodrošinātu maksimālu drošību un novērstu iespējamos krāpšanos ar kredītkartēm. Jūsu banka var pieprasīt drošības pārbaudes, lai apstiprinātu pirkumu. Ja visi dati ir pareizi, atbilstoši un pārbaudīti, jūsu pasūtījums tiks apstrādāts - ja produkti atrodas noliktavā vai tiek ražoti. Tad mēs varēsim apstrādāt jūsu pasūtījumu un nosūtīt savu paku cik drīz vien iespējams.

Kā es varu atcelt savu pasūtījumu?

Vai pasūtījumu var atcelt, ir atkarīgs no daudziem faktoriem. Ja vēlaties atcelt pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu uz service@GLAMIRA.lv. Ir svarīgi, ka tev ir pieejams pasūtījuma numurs, lai mēs spētu atrast un strādāt ar jūsu pasūtījumu pēc iespējas ātrāk. Mūsu klientu apkalpošanas komanda ar prieku atbildēs uz jūsu jautājumiem un sniegs plašāku informāciju par šo tēmu. Atcerieties, ka ir iespējams atcelt pasūtījumu, kamēr tas vēl nav izražots.

Vai man jābūt reģistrētam, lai veiktu pasūtījumu tiešsaistē?

Lai pasūtītu mūsu tiešsaistes veikalā , jūs varat izmantot klienta kontu vai turpināt kā viesis. Atverot klienta kontu mūsu tiešsaistes veikalā jums būs nākotnes ieguvumi. Piemēram, ar klientu kontu varat skatīt un mainīt datus vai ikreiz, kad vēlaties izsekot sava pasūtījuma statusu.

Vai jūs varat piegādāt manu pasūtījumu uz citu valsti?

GLAMIRA veikals katrā valstī ir paredzēts konkrētai valstij un piegāde uz citu valsti nav iespējama.

Kādas piegādes metodes ir pieejamas?

Spied šeit lai iegūtu vairāk informācijas par Piegādi.

Cik ilgi aizņems pasūtījuma piegāde?

Piegādes laiku jūs varat atrast atsevišķā produkta detaļās. Jūs saņemsit apstiprinājuma e-pastu nosūtīšanas dienā, kad pasūtījums atstāj Glamira noliktavu ar jūsu pasūtījuma izsekošanas saiti, kas nozīmē, ka jūsu pakai jāierodas aptuveni 5 -7 darba dienu laikā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jūsu pasūtījums nebūs apstrādāts līdz brīdim, kamēr mēs nebūsim saņēmuši maksājumu. Lai iegūtu plašāku informāciju, lūdzu, pārbaudiet mūsu “maksājumu metodes”.

Kā es varu izsekot savam sūtījumam?

Jūs varat sekot sava pasūtījuma statusam, izmantojot DHL tīklu, ievadot DHL izsekošanas numuru, kuru jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pasta nosūtīšanas laikā.

Es neesmu saņēmis savu pasūtījumu, ko lai es daru?

Lūduz, sekojiet savam DHL sūtījumu statusam kur jūsu pasūtījums šobrīd atrodas. Ja netiek saņemtas ziņas vairāk kā 4 dienas, lūdzu, kontaktējieties ar mums pa e-pastu service@GLAMIRA.lv. Šajā gadījumā mēs kontaktēsimies ar DHL, lai redzētu kur atrodas jūsu pasūtījums un vai ta sir pazudies. Ja jūs nesaņēmāt e-pastu ar DHL izsekošanas numuru, lūdzu, kontaktējieties ar mūsu klientu servisu cik drīz vien iespējams.

Kādas ir mana pasūtījuma piegādes izmaksas?

Iegštiet vairāk informācijas par piegādes izmaksām, spiežot šeit

Kā lai es piereģistrējos GLAMIRA.lv?

Noklikšķiniet uz “Pierakstīties” lappuses augšdaļā. Jūs tiksit automātiski novirzīts uz “Pierakstīties vai reģistrēties” lapu, kur Jūs redzat pieteikšanās formu. Kad aizpildāt vajadzīgos laukus, tad saņemsiet apstiprinājuma e-pastu. Tagad varat pieteikties jūsu klientu kontā un aizpildīt trūkstošo informāciju.
Adrešu grāmatas opcija, kas ļauj pievienot dažādas adreses, kas var būt svarīgi, ja piegādes adrese atšķiras no rēķina adreses. Atcerieties, ka jums ir arī iespēja reģistrēties pasūtīšanas procesa laikā.

Kā es varu izmainīt savu personīgo informāciju?

Lai atjauninātu saglabātos datus, jums ir jāpiesakās jūsu klienta kontā, izmantojot savu e-pasta adresi. Personisko informāciju var mainīt, noklikšķinot uz saites “Mainīt konta informāciju".

Cik droši ir mani dati?

Mēs garantējam, ka Jūsu informācija tiks apstrādāta konfidenciāli un šifrēta ar SSL (Secure-Socket-Layer) drošu servera programmatūru. Šifrētā informācija par jūsu pasūtījumu, jūsu vārds, adrese, kredītkartes vai bankas datus nevar nolasīt neviena trešā puse

Kā es varu atrakstīties no informatīvā izdevuma?

Varat pielāgot savas informatīvā izdevuma iespējas no sava konta iestatījumu lapā vai atrakstīties no informatīvā izdevuma, spiežot uz saites, kas atrodas netālu no izdevuma augšas vai apakšas.

KĀ es varu būt pārliecināts, ka saņemšu pareizo gredzena izmēru?

Pastāv dažādi veidi, kā izmērīt sava gredzena lielumu pareizi. Lai pārliecinātos, ka jūsu gredzens derēs ideāli, pasūtiet mūsu bezmaksas gredzenu izmēru noteicēju.

Var precīzi nomērīt gredzena izmēru, izmantojot kaliperu, ja tāds ir jūsu rīcībā. Vienkārši nomēriet iekšējo gredzena diametru ar kaliperu un nolasiet izmēru, lai iegūtu pareizo gredzena izmēru.

Ja jūs jau zināt jūsu gredzena izmēru, bet nezināt, kā to pārvērst, lūdzu, apskatiet mūsu gredzena izmēru tabulu. Ir arī svarīgi atzīmēt, ka diagramma parāda faktisko gredzena apkārtmēru (milimetros). Jūs varat atrast sīkāku informāciju mūsu gredzenu izmēru rokasgrāmatā.

Kā es varu pasūtīt gredzenu izmēru noteicēju?

Jūs varat pasūtīt bezmaksas gredzenu izmēru noteicēju, nosūtot e-pastu, iekļaujot savu vārdu un adresi uz ringsizer@GLAMIRA.lv ar atsauci "Pasūtīt gredzenu izmēru noteicēju", vai jūs varat aizpildīt formu, atlasītā produkta lapā. Kad jūs noklikšķiniet uz “Atrodiet jūsu izmēru” saites, kas ir atrodama gredzena izmēru sadaļā, tiks atvērta uznirstošajā lapa ar saiti, tad varat aizpildīt veidlapas, lai mēs varētu nosūtīt vienu no mūsu bezmaksas gredzenu izmēru noeticējiem nekavējoties.

Ko man darīt, ja es nesaņemu savu gredzenu izmēru noteicēju?

Ja ta sir nosūtīts un neierodas noteiktajā 7 dienu laikā, lūdzu, nosūtiet e-pasta ziņojumu mūsu klientu servisa komandai. Tā reizēm notiek, ka kaut kas pazūd pastā. Ja tas notiks, mēs jums par to atlīdzināsim, nosūtot vēl vienu gredzenu izmēru noteicēju ātri.

Ko lai es iesāku ar savu salūzušo juvelierizstrādājumu?

Jūs varat atgriezt produktu un mēs to salabosim. Pirms atgriešanas, lūdzu, izlasiet mūsu “Atgriešanas politiku”, spiežot šeit

Kā es rūpējos par saviem juvelierizstrādājumiem?

Tīriet rotaslietas ar tīru, mitru drānu vai microfiber tīrāmo lupatu. Notīriet sausas sudraba rotaslietas pirms glabāšanas, lai novērstu traipu rašanos. Sudraba rotaslietām izmantojiet sudraba spodrināšanas drānu vispārējai tīrīšanai. LĪdzko jūsu rotaslietas ir tīras, glabājiet tās atsevišķi savā dārglietu lādītē ar rotaslietām, kas atdalītas ar mīkstu drāniņu vai dārglietu maisiņu. Tas palīdz izvairīties dārglietu saskrāpēšanai kopā ar citām rotaslietām. Kopumā jāizvairās no ilgstošas saskares ar ūdeni, piemēram, dušas vai peldes ar savām rotaslietām. Nepakļauj juvelierizstrādājumus tīrīšanas līdzekļiem vai citām ķīmiskām vielām, piemēram, ķermeņa losjoniem, matu lakām, sauļošanās losjoniem, eļļām vai jebkāda cita veida līdzekļiem. Mēs neiesakām arī galēju siltumu, karsto ūdeni, tvaikus vai ultraskaņas tīrīšanas līdzekļus.

Ko darīt, ja mans pasūtītais produkts neatbilst manām cerībām?

Spied šeit lai iegūtu plašu informāciju par atgriešanu.

Ja es pērku dāvanu tiešsaistē un tā neder vai tā nepatīk, vai es varu to atgriezt?

Ja neesat pārliecināts par jūsu pirkumu, jūs varat atgriezt preci 60 dienu laikā. Noklikšķiniet šeit lai saņemtu papildu informāciju par atjaunināšanu.

Kas ir remonti, kas netiks segti at garantiju?

Saskaņā ar mūsu ražošanas politiku, izmērs mainās atkarībā no modeļa un sakausējuma, gravēšanas un citi remontdarbi par produktu (iem), ko esat pasūtījis, var tikt aplikt ar maksu vai bez maksas pēc padziļinātas izmeklēšanas saistībā ar jūsu pieprasījumu.
Plašākai informācijai, lūdzu, noklikšķiniet uz saites https://www.glamira.lv/return-policy/

Procesi, kas nav atļauti saskaņā ar garantiju, sedzot iegravēšanu vai citus remontus, ir uzskaitīti zemāk:

  • Izmēru izmaiņas nevar izdarīt baltā un melnā nerūsējošā tērauda izstrādājumiem,
  • Gravēšanas dzēšanu nevar veikt melnā un baltā nerūsējošā tērauda izstrādājumiem,
  • Titāna produktu izmēri nevar tikt mainīti,
  • Titāna produktu gravējumi nevar tikt dzēsti.

Produkts (s) ir bez jebkādas papildu vienumus, lai apstrādātu jūsu remonts. Tomēr visam, kas var notikt ar produkta (s) transportēšanas laikā ir tikai jūsu atbildība. Vienumi, ieskaitot sertifikāciju un dāvanu kaste netiks sūtīti atpakaļ pēc remonta process ir pabeigts. Ja veicat pieprasījumu dāvanu kastē, jums ir tiesības maksāt iepriekš nosūtīšanas maksa, ko uzņēmums, par ko liecina mūsu klientu apkalpošanu.

Jums ir jānosūta produkts (-i) bez jebkādiem papildu priekšmetiem, lai apstrādātu jūsu remontu. Tomēr viss, kas transportēšanas laikā var notikt uz ražojuma (-iem), ir tikai jūsu atbildība. Priekšmetus, tostarp sertifikācijas un dāvanu kastes netiks nosūtītas atpakaļ jums pēc remonta procesa pabeigšanas. Ja jūs veicat pieprasījumu dāvanu kastē, jums ir tiesības maksāt piegādes maksu, kas atrunāta iepriekš un norādīta mūsu klientu apkalpošanā.

SVARĪGA PIEZĪME: Remontu un izmēru maiņas procesi var būt ilgāki nekā noteiktajā laikā sakarā ar brīvdienu steigas decembrī. Lūdzu ņemt to vērā savos pieprasījumus.