Notiek ielāde...

Visbiežāk uzdotie jautājumi

Kas notiek ar maniem datiem? Vai mani dati ir drošībā?

Mūsu tīmekļa vietnes drošību mēs uztveram ļoti nopietni. Tāpēc mēs izturamies pret jūsu personisko informāciju ar stingri konfidencionalitāti. Jūsu personīgie dati tiek izmantoti tikai, lai īstenotu savas līgumsaistības. Papildu drošībai Glamira nesaglabā kredītkaršu numurus savā datu bāzē. Kad transakcija ir pabeigta, neviens nevar piekļūt jūsu kartes numuru. Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.

Vai es varu mainīt savu pasūtījumu pēc tā apstiprināšanas?

Jā. Jūs varat rediģēt vai atcelt savu pasūtījumu ja nepieciešams 3 dienu laikā pēc pasūtījuma apstiprināšanas. Ja neizdodas lūdzu sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu service@glamira.lv vai pa tālruni

Vai katram produktam ir garantija?

Visiem Glamira produktiem ir ražotāja garantija. Protams, visiem produktiem ir juridiskā paturēšanas saistība.

Kā es varu meklēt konkrētu produktu?

Produktus var meklēt, izmantojot meklēšanas lodziņu augšējā sadaļā, piemēram, ievadot preces numuru meklēšanas lodziņā.

Tai pat laikā Jūs varat izmantot filtrus kas atrodas katrā produktu lapā labajā pusē.

Esmu aizmirsis paroli. Kā es varu iegūt jaunu paroli?

Klikšķiniet uz “Aizmirsi savu paroli” saites zem “Pierakstīties” informācijas sadaļas, ievadiet savu e-pasta un jūs saņemsiet jaunu e-pastu ar norādi, lai iegūtu jaunu paroli.

Ko darīt ja iegādātais gredzens neder?

Jūs droši varat atgriezt mums gredzenu vienreizējai bezmaksas izmera maiņai. Ņemiet vērā ka bezmaksas izmēra maiņa ir pieejama pirmu 60 kalendāro dienu laikā pēc gredzena saņemšanas.

Kādi maksājumu veidi ir pieejami?

Spied šeit lai iegūtu vairāk informācijas par maksājumu veidiem

Mans PayPal maksājums neizdevās. Ko man darīt?

Ja jūs nesaņēmāt apstiprinājuma e-pastu no PayPal, lūdzu, kontaktējieties ar mūsu klientu atbalsta servisu pa e-pastu service@glamira.lv. Mēs būsim priecīgi Jums palīdzēt.

Man ir kupons. Ko darīt tālāk?

Izvēlieties produktu, pievienojiet to pirkumu grozam un pirms apstiprinat pirkumu ievadiet kupona kodu sadaļā "Atlaižu Kods". Ņemiet vērā ka vienam pirkumam var tikt izmantots tikai viens atlaižu kupons.

Vai mani kredītkartes dati ir izdzēsti pēc mana pasūtījuma veikšanas?

Mēs nesaglabāsim jūsu kredītkartes datus vai kredītkartes adresi jūsu kontā.

Vai tiek piemērots PVN pērkot tiešsaistē?

Visas preces tiešsaistē iekļauj PVN.

Cik ilgs laiks paies, lai apstrādātu manu pasūtījumu?

Laiks, kas nepieciešams, lai apstrādātu pasūtījumu, tiek automātiski aprēķināts ņemot vērā nepieciešamo laiku produkta izgatavošanai un nosūtīšanai. Aptuvenais piegādes laiks ir redzams katra produkta pielāgošanas lapā.

Kā es varu atcelt savu pasūtījumu?

Vai pasūtījumu var atcelt, ir atkarīgs no daudziem faktoriem. Ja vēlaties atcelt pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu uz service@glamira.lv. E-pastā lūdzam norādīt jūsu pasūtījuma nummuru. Mūsu klientu apkalpošanas komanda ar prieku atbildēs uz Jūsu jautājumiem un sniegs plašāku informāciju par šo tēmu. Atcerieties, ka ir iespējams atcelt pasūtījumu, kamēr tas vēl nav ražošanā.

Vai man jābūt reģistrētam, lai veiktu pasūtījumu tiešsaistē?

Nē, jums nav jābūt GLAMIRA kontam, lai veiktu pasūtījumu, varat pasūtīt arī kā viesis. Tomēr GLAMIRA kontam ir daudz priekšrocību. Piemēram, jums ir iespēja rediģēt vai atcelt pasūtījumu 30 minūšu laikā pēc pasūtījuma veikšanas. Varat arī jebkurā laikā pieteikties savā kontā un redzēt savu pasūtījuma jaunāko statusu pasūtījumu vēsturē. Reģistrēšanās ar GLAMIRA kontu ir vienkārši un aizņem mazāk nekā minūti

Vai jūs varat piegādāt manu pasūtījumu uz citu valsti?

GLAMIRA veikals katrā valstī ir paredzēts konkrētai valstij un piegāde uz citu valsti nav iespējama.

Kādas piegādes metodes ir pieejamas?

Spied šeit lai iegūtu vairāk informācijas par Piegādi.

Cik ilgi aizņems pasūtījuma piegāde?

Piegādes laiku jūs varat atrast atsevišķā produkta detaļās. Jūs saņemsit apstiprinājuma e-pastu nosūtīšanas dienā, kad pasūtījums atstāj Glamira noliktavu ar jūsu pasūtījuma izsekošanas saiti, kas nozīmē, ka jūsu pakai jāierodas aptuveni 5 -7 darba dienu laikā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jūsu pasūtījums nebūs apstrādāts līdz brīdim, kamēr mēs nebūsim saņēmuši maksājumu. Lai iegūtu plašāku informāciju, lūdzu, pārbaudiet mūsu “maksājumu metodes”.

Kā es varu izsekot savam sūtījumam?

Jūs varat sekot sava pasūtījuma statusam, izmantojot DHL tīklu, ievadot DHL izsekošanas numuru, kuru jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pasta nosūtīšanas laikā.

Es nesaņēmu savu pasūtījumu. Ko darīt?

Lūduz, sekojiet savam DHL sūtījuma statusam izmantojot Jums nosūtīto izsekošanas informāciju. Ja statuss nemainās vairāk kā 4 dienas, lūdzu, kontaktējieties ar mums pa e-pastu service@glamira.lv. Šajā gadījumā mēs kontaktēsimies ar DHL, lai redzētu kur atrodas jūsu pasūtījums un informēsim par situāciju. Ja jūs nesaņēmāt e-pastu ar DHL izsekošanas numuru, lūdzu, kontaktējieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu pēc iespējas ātrāk.

Kādas ir mana pasūtījuma piegādes izmaksas?

Iegštiet vairāk informācijas par piegādes izmaksām, spiežot šeit

Kā lai es piereģistrējos glamira.lv?

Noklikšķiniet uz “Pierakstīties” lappuses augšdaļā. Jūs tiksiet automātiski novirzīts uz “Pierakstīties vai reģistrēties” sadaļu, kur Jūs redzēsiet pieteikšanās formu. Pēc vajadzīgo lauku aizpildīšanas un apstiprināšanas saņemsiet apstiprinājuma e-pastu. Tagad variet sākt lietot savu GLAMIRA kontu. Neaizmirstiet aizpildīt trūkstošo informāciju tādu kā Jūsu adreses.
Adrešu grāmatas opcija, ļauj pievienot dažādas adreses. Tas var būt svarīgi, ja piegādes adrese atšķiras no rēķina adreses. Atcerieties, ka jums ir arī iespēja reģistrēties pasūtīšanas procesa laikā.

Kā es varu izmainīt savu personīgo informāciju?

Lai atjauninātu saglabātos datus, Jums ir jāpiesakās Jūsu klienta kontā, izmantojot savu e-pasta adresi. Personisko informāciju var mainīt, noklikšķinot uz saites “Mainīt konta informāciju".

Cik droši ir mani dati?

Mēs garantējam, ka Jūsu informācija tiks apstrādāta konfidenciāli un šifrēta ar SSL (Secure-Socket-Layer) drošu servera programmatūru. Šifrētā informācija par jūsu pasūtījumu, jūsu vārds, adrese, kredītkartes vai bankas datus nevar nolasīt neviena trešā puse

Kā es varu atrakstīties no informatīvā izdevuma?

Varat pielāgot savas informatīvā izdevuma iespējas no sava konta iestatījumu lapā vai atrakstīties no informatīvā izdevuma, spiežot uz saites, kas atrodas netālu no izdevuma augšas vai apakšas. Varat arī sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu rakstot lūgumu uz e-pastu

KĀ es varu būt pārliecināts, ka saņemšu pareizo gredzena izmēru?

Labākais veids, kā uzzināt gredzena izmēru, ir pasūtīt bezmaksas gredzena mērītāju mūsu vietnē.

Gredzena mērītājs ir gredzenam līdzīgs instruments, kas mēra pirksta izmēru. To var pasūtīt, apmeklējot jebkuru mūsu vietnes gredzenu lapu un noklikšķinot uz "Atrast izmēru".

Detalizētu informāciju varat iegūt gredzena mērītāja rokasgrāmatā.

Kā es varu pasūtīt gredzenu izmēru noteicēju?

Jūs varat pasūtīt bezmaksas gredzenu izmēru noteicēju, nosūtot e-pastu, iekļaujot savu vārdu un adresi uz service@glamira.lv ar atsauci "Pasūtīt gredzenu izmēru noteicēju", vai jūs varat aizpildīt formu, atlasītā produkta lapā. Kad jūs noklikšķiniet uz “Atrodiet jūsu izmēru” saites, kas ir atrodama gredzena izmēru sadaļā, tiks atvērta lapa ar veidlapu, kas Jums jāaizpilda. Lai mēs varētu nosūtīt mūsu bezmaksas gredzenu izmēru noeticēju nekavējoties, lūdzu norādiet savu adresi precīzi. Ņemiet vērā to ka gredzenu izmēra noteicējs Jums tiks nosūtīts parastā aploksnē un izmantojot standarta pasta pakalpojumus. Jūs saņemsiet sūtījumu aptuveni 10 - 14 dienu laikā

Ko man darīt, ja es nesaņemu savu gredzenu izmēru noteicēju?

Ja bezmaksas gredzenu izmēra noteicējs nav piegādāts noteiktajā laikā, lūdzam nosūtīt e-pasta ziņojumu mūsu klientu apkalpošanas dienestam, lai pārliecinātos, ka tas nav nozaudēts. Ja tomēr tas tiks nozaudēts pastā, mēs Jums nosūtīsim vēl vienu gredzenu izmēru noteicēju pēc iespējas ātrāk.

Ko lai es iesāku ar savu salūzušo juvelierizstrādājumu?

Jūs varat atgriezt produktu un mēs to salabosim. Pirms atgriešanas, lūdzu, izlasiet mūsu “Atgriešanas politiku”, spiežot šeit

Kā ir jārūpējas par juvelierizstrādājumiem?

Tīriet rotaslietas ar tīru, mitru drānu vai microfiber tīrāmo lupatu. Notīriet sausas sudraba rotaslietas pirms glabāšanas, lai novērstu traipu rašanos. Sudraba rotaslietām izmantojiet sudraba spodrināšanas drānu vispārējai tīrīšanai. LĪdzko jūsu rotaslietas ir tīras, glabājiet tās atsevišķi savā dārglietu lādītē ar rotaslietām, kas atdalītas ar mīkstu drāniņu vai dārglietu maisiņu. Tas palīdz izvairīties dārglietu saskrāpēšanai kopā ar citām rotaslietām. Kopumā jāizvairās no ilgstošas saskares ar ūdeni, piemēram, dušas vai peldes ar savām rotaslietām. Nepakļauj juvelierizstrādājumus tīrīšanas līdzekļiem vai citām ķīmiskām vielām, piemēram, ķermeņa losjoniem, matu lakām, sauļošanās losjoniem, eļļām vai jebkāda cita veida līdzekļiem. Mēs neiesakām arī galēju siltumu, karsto ūdeni, tvaikus vai ultraskaņas tīrīšanas līdzekļus.

Ko darīt, ja mans pasūtītais produkts neatbilst manām cerībām?

Spied šeit lai iegūtu plašu informāciju par atgriešanu.

Ja es pērku dāvanu tiešsaistē un tā neder vai tā nepatīk, vai es varu to atgriezt?

Ja neesat pārliecināts par jūsu pirkumu, jūs varat atgriezt preci 60 dienu laikā. Noklikšķiniet šeit lai saņemtu papildu informāciju par atgriešanu.

Kas ir remonti, kas netiks segti at garantiju?

Saskaņā ar mūsu ražošanas politiku, izmērs mainās atkarībā no modeļa un sakausējuma, gravēšanas un citi remontdarbi par produktu (iem), ko esat pasūtījis, var tikt aplikt ar maksu vai bez maksas pēc padziļinātas izmeklēšanas saistībā ar jūsu pieprasījumu.
Plašākai informācijai, lūdzu, noklikšķiniet uz saites https://www.glamira.lv/return-policy/

Procesi, kas nav atļauti saskaņā ar garantiju, sedzot iegravēšanu vai citus remontus, ir uzskaitīti zemāk:

  • Izmēru izmaiņas nevar izdarīt baltā un melnā nerūsējošā tērauda izstrādājumiem,
  • Gravēšanas dzēšanu nevar veikt melnā un baltā nerūsējošā tērauda izstrādājumiem,
  • Titāna produktu izmēri nevar tikt mainīti,
  • Titāna produktu gravējumi nevar tikt dzēsti.

Produkts (s) ir bez jebkādas papildu vienumus, lai apstrādātu jūsu remonts. Tomēr visam, kas var notikt ar produkta (s) transportēšanas laikā ir tikai jūsu atbildība. Vienumi, ieskaitot sertifikāciju un dāvanu kaste netiks sūtīti atpakaļ pēc remonta process ir pabeigts. Ja veicat pieprasījumu dāvanu kastē, jums ir tiesības maksāt iepriekš nosūtīšanas maksa, ko uzņēmums, par ko liecina mūsu klientu apkalpošanu.

Jums ir jānosūta produkts (-i) bez jebkādiem papildu priekšmetiem, lai apstrādātu jūsu remontu. Tomēr viss, kas transportēšanas laikā var notikt uz ražojuma (-iem), ir tikai jūsu atbildība. Priekšmetus, tostarp sertifikācijas un dāvanu kastes netiks nosūtītas atpakaļ jums pēc remonta procesa pabeigšanas. Ja jūs veicat pieprasījumu dāvanu kastē, jums ir tiesības maksāt piegādes maksu, kas atrunāta iepriekš un norādīta mūsu klientu apkalpošanā.

SVARĪGA PIEZĪME: Remontu un izmēru maiņas procesi var būt ilgāki nekā noteiktajā laikā sakarā ar brīvdienu steigas decembrī. Lūdzu ņemt to vērā savos pieprasījumus.