Notiek ielāde...

ATGRIEŠANAS NOSACĪJUMI UN GARANTIJA

Mēs piegādājam augstas kvalitātes preces un vēlamies, lai GLAMIRA klienti ir 100% apmierināti. Ja kāda iemesla dēļ Jūs esat neapmierināts ar savu pirkumu, Jūs varat atgriezt savu iegravēto vai neiegravēto izstrādājumu, tā sākotnējā stāvoklī, 60 dienu laikā pēc pasūtījuma piegādes ar nosacījumu, ka prece atbilst atgriešanas nosacījumiem.

Gravētu izstrādājumu atmaksa ir pieejama tikai tām precēm, kuras iegādātas, sākot no 2020. gada 21. augusta. Lai iegūtu sīkāku informāciju, lūdzu, skatiet zemāk esošo sadaļu Atgriešana(atmaksa).

Lūdzu, izlasiet uzmanīgi šo informāciju pirms preces atgriešanas.

GARANTIJA

GLAMIRA rotaslietas tiek ražotas ļoti rūpīgi un ar kvalitatīviem materiāliem, mēs pastāvam uz to, pretējā gadījumā esam gatavi atmaksāt produkta summu un izpildīt garantijas noteikumus.

Visiem GLAMIRA produktiem tiek nodrošināta mūža garantija bez maksas. Gadījumā, ja rodas ražošanas defekts, GLAMIRA salabos Jūsu produktu bez maksas, ar nosacījumu, ka Jūsu produkts atbilst mūža garantijas nosacījumiem.

Pirms pieprasījuma apstrādes, mūsu kvalitātes komanda pārbauda visus remonta pieprasījumus. Ja mūsu kvalitātes komanda konstatēs, ka bojājums nav radies ražošanas iemesla dēļ, mēs Jūs informēsim.

Bezmaksas mūža garantija ir pieejama tikai produktiem, kas iegādāti, sākot ar 2017. gada 1. jūniju. Pirkumiem, kas veikti pirms šī datuma, 2 gadu garantija paliek spēkā, sākot no iegādes datuma.

Mūža garantijas un labošanas nosacījumi

1. Garantija ir tikai produktiem ar ražošanas defektu un nesedz deformācijas un bojājumus, kas izraisīti nejauši, ļaunprātīgi, neatļautas izmantošanas vai nolaidības un nolietojumu dēļ.

2. Garantija nav spēkā esoša, jebkurā gadījumā, ja produkts ir mainīts jebkādā veidā - gravēšana, izmēru maiņa vai remonts, ko veikušas trešās personas, piemēram, cits juvelieris vai personas, kas nav no GLAMIRA.

3. Ja kāda daļa no juvelierizstrādājuma (tai skaitā, akmeņi, ķēdītes, saspraude, utt.) nokrīt, pirms labošanas tai ir jābūt nosūtītai kopā ar tās daļām. GLAMIRA neuzņemas atbildību par trūkstošo daļu vai akmeņiem.

4. Mūža garantija nav nododama trešajai personai.

Ražotāja garantija nesedz sekojošo:

  • Krāsu izmaiņa ķīmisko vielu, kosmētikas, peldbaseina, burbuļvannas vai peldvietas dēļ.
  • Skrāpējumi, iespiedumi, ieliekumi vai ielūzumi, kas izraisīti valkājot ikdienā vai veikti ļaunprātīgi.
  • Locīti, nodiluši, nolietoti stienīši, kas ļauj akmenim izkrist vai pazust nolaidības vai citu bojājumu dēļ.
  • Pazaudēts/i vai nozagts/i akmens/ņi.
  • Preces, kas ir ļaunprātīgi lietotas vai nolietotas vairāk nekā pēc parastas ikdienas valkāšanas.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka sekojošais ir produkta īpašības un nevar tikt uzskatītas par defektiem:

  • Nelielas neatbilstības un variācijas izveidē.
  • Dabīgas metāla vai dārgakmeņa (piemēram, krāsas, ieslēgumi, utt.) īpašības.

ATGRIEŠANA

Jūs variet atgriezt iegādāto GLAMIRA preci izmēra maiņai, naudas atmaksai vai remontam.

Lai atgriešanas process notiktu ātri un viegli, lūdzu, pārliecinieties, ka esat izvēlējies pareizo atgriešanas veidu un aizpildiet visus nepieciešamos laukus pasūtījuma atgriešanas veidlapā. Jūsu atgriešanas pieprasījums netiks izskatīts bez pieprasītās informācijas.

Apstiprinājuma e-pasts, kā arī atgriešanas adrese un aizpildītās formas kopija tiks nosūtīti uz Jūsu e-pasta adresi pēc tam kad būsiet iesniedzis Jūsu atgriešanas formu. Lūdzu, izdrukājiet un pievienojiet šo formu Jūsu atgriešanas sūtījumam. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jūsu atgriešanas pieprasījums tiks apstrādāts, pamatojoties uz informāciju, kuru iesniedzat tiešsaistē. Netiks ņemtas vērā izdrukātas un ar roku pildītas atgriešanas veidlapas.

Iepakojiet preci (-es) droši pirms nosūtīšanas. Mēs iesakām izmantot produktu apdrošināšanu un izsekošanas servisu. GLAMIRA neuzņemas atbildību par zaudējumiem vai kaitējumiem tranzītā.

GLAMIRA nesedz atgriešanas pasta pakalpojumu izmaksas, un tas paliek uz klienta atbildības.

Lūdzu, sūtiet atgriežamo preci uz:

GLAMIRA GmbH
NECKARSULMER STR 59
HEILBRONN, BW, DE, 74076

Lūdzu, ņemiet vērā, ka kompānijai GLAMIRA ir dažādi nosūtīšanas biroji visā pasaulē, un mūsu Bulgārijas filiāle ir viena no tām. Tiklīdz Jūsu atgrieztā prece ir saņemta, tā tiks nogādāta uz mūsu noliktavu Vācijā, Heilbronnā, un pēc tam tiks nodota attiecīgajai nodaļai.

Tiklīdz esam saņēmuši Jūsu sūtījumu, izskatīt Jūsu atgriešanas pieprasījumu varēsim 2-4 darba dienās. Lūdzu, ņemiet vērā, ka visi atgrieztie produkti ir pakļauti mūsu Kvalitātes nodrošināšanas komandas pārbaudei pirms atgriešanas pieprasījums tiek apstrādāts; papildu izmaksas arī var rasties atkarībā no Jūsu atgriešanas pieprasījuma. Pēc tam, kad prece tiks pārbaudīta, gadījumā, ja rodas papildmaksas, Jums tiks paziņots pirms jebkura veida darba veikšanas, lai apstrādātu Jūsu pieprasījumu.

Ja Jums ir kādi jautājumi, droši sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu pa e-pastu service@glamira.lv vai pa tālruni 00 371 66 164 505. Viņi būs priecīgi Jums palīdzēt.

Lūdzu, izlasiet zemāk redzamo informāciju uzmanīgi pirms atgriežat savu preci, lai saņemtu atpakaļ naudu vai lai iegravētu, veiktu izmēra maiņu vai pieprasītu labošanu.

ATMAKSA

Jūsu atgrieztai precei ir jāatbilst visiem zemāk minētiem nosacījumiem, lai varētu saņemt pilnu kompensāciju:

  • Produkts nav valkāts un tam nav nekādu lietošanas pazīmju, tostarp, skrāpējumi, iespiedumi, traipi vai jebkuri citi trūkumi.
  • Oriģinālais izstrādājuma zīmogs ir neskarts un nav noņemts. (Visi negravētie un iegravētie izstrādājumi tiek nosūtīti ar piestiprinātu baltu zīmogu, kuram ir pievienots atgriešanas kods. Lūdzam pārbaudīt, vai tas nav noņemts.) Aizpildot atgriešanas veidlapu, lūdzam ievadīt kodu, kas norādīts uz produktam piestiprinātā zīmoga.
  • Jūsu atgriešanas sūtījums satur visus papildu lietas, piemēram, oriģinālo dāvanu kasti, sertifikātus un citus reklāmas materiālus.
  • Produkts iepriekš nav pārveidots vai tam nav veikta izmēra maiņa.
  • Produktā nav GIA sertificēti dimanti.
  • Produkts ir atgriezts 60 dienu laikā no pirkuma veikšanas.

Mēs atmaksāsim Jūsu sākotnējo summu, izņemot piegādes izmaksas. Lūdzu, ņemiet vērā, ka tas var aizņemt līdz pat 10 darba dienām, kamēr summa parādās atpakaļ Jūsu kontā, tas ir atkarīgs no Jūsu bankas vai kartes izsniedzēja.

Izstrādājumi, kas pirkti, izmantojot veikala punktus, var tikt atgriezti tikai veikalā, un par tiem nevar pieprasīt naudas atlīdzināšanu. Veikala punkti nevar tikt pārvērsti skaidrā naudā, pārskaitīti kādam citam vai izmantoti tādiem pakalpojumiem kā ekspressūtījums vai izmēra maiņa.

IZMĒRA MAIŅA

GLAMIRA labprāt izmainīs Jūsu neiegravēto vai iegravēto gredzenu vienu reizi bez maksas pirmajās 60 kalendāro dienu laikā no Jūsu produkta piegādes brīža. Pielāgoti vai modificēti izstrādājumi (speciālie pasūtījumi, kas ir izstrādāti un / vai ražoti pēc klienta pasūtījuma) nav paredzēti bezmaksas izmēru maiņai.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka gredzenus var mainīt tikai izmēru diapazonā, ko piedāvā GLAMIRA mājas lapā. Pielāgoti dizaina gredzeni (īpaši pasūtījumi, kas ir izstrādāti un / vai izgatavoti pēc klienta individuālajām vēlmēm) nav piemēroti bezmaksas izmēru maiņai.

Izmēru maiņa attiecas tikai uz gredzena lieluma maiņu. Gredzena platums vai biezums nevar tikt mainīts.

Atgriežot savu produktu, izmēra maiņai, aizpildiet pasūtījuma atgriešanas veidlapu un sekojiet punktiem, kas izskaidroti sadaļā "ATGRIEŠANA". Lūdzu, pārliecinieties, ka Jūs sūtiet savu produktu izmēra maiņai bez papildu lietām, piemēram, dāvanu kastes vai sertifikātiem, jo tie netiks nosūtīti atpakaļ pēc izmēra maiņas veikšanas.

Lūdzu, izvairieties sava produkta izmēra maiņas pie trešām pusēm, piemēram, cita juveliera vai personas, kas nav GLAMIRA, jo tas anulēs Jūsu mūža garantiju.

Izmēru maiņas process ilgst aptuveni 25 darba dienas, atkarībā no produkta, un mainītais gredzens nevarēs tikt atgriezts naudas atmaksai.

LABOŠANA

Lai atgrieztu savu produktu labošanai, aizpildiet pasūtījuma atgriešanas veidlapu un sekojiet punktiem, kas izskaidroti sadaļā "ATGRIEŠANA". Lūdzu, pārliecinieties, ka Jūs sūtiet savu produktu labošanai bez papildu lietām, piemēram, dāvanu kastes vai sertifikātiem, jo tie netiks nosūtīti atpakaļ pēc labošanas.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka labošanas process ilgst aptuveni 25 darba dienas atkarībā no produkta.

PASŪTĪJUMA ATGRIEŠANAS VEIDLAPA

Noklikšķiniet šeit, lai iesniegtu atgriešanas pieprasījumu.