
Saderināšanās gredzens Metis
0.62 crtBezmaksas un droša piegāde
60 dienu atgriešana
3 Gada Aizsardzības plāns
- :
Pasūtiet Jaunu Dāvanu Pirms Piegādes
Skatīt vairāk
Produkta Nr: | Metis |
Dzimums | Sieviete |
Platums | 2,30 mm |
Blīvs | Jā |
Akmens sastāva iestatījumi | Bārs, Kanāls |
Sakausējums/Krāsa | Baltais Zelts 585 |
GLAMIRA Logo iekšpusē | Jā |
Rodija pārklājums | Nē |
Ērti piestāvējošs | Jā |
Skatīt izmērus | Klikšķiniet, lai skatītu |
Centrālais Akmens | Laboratorijā Audzēts Dimants |
Sertifikācija | GL sertificēts |
Karāts | 0.62 |
Diametrs | 6.0x4.0 mm |
Forma | Smaragds |
Akmens Dzidrība | VS |
Slīpējums | Ļoti labi |
Krāsa | H |
Akmeņu daudzums | 1 |
Akcentējošais Akmens | Laboratorijā Audzēts Dimants |
Sertifikācija | GL sertificēts |
Kopā akmens karāts | 0.14 |
Diametrs | 2.5 mm |
Forma | Apaļa |
Akmens Dzidrība | VS |
Slīpējums | Ļoti labi |
Krāsa | H |
Akmeņu daudzums | 2 |
Akmens 3 | Laboratorijā Audzēts Dimants |
Sertifikācija | GL sertificēts |
Kopā akmens karāts | 0.2 |
Diametrs | 1.5x1.5 mm |
Forma | Princese |
Akmens Dzidrība | VS |
Slīpējums | Ļoti labi |
Krāsa | H |
Akmeņu daudzums | 10 |



Atklājiet
mirkli stilīgā veidā
GLAMIRA piedāvā, ka katrs pirkums tiek piegādāts mūsu raksturīgajā iepakojumā, piešķirot īpašu pieskārienu jūsu dāvanai. Vai tas būtu pārsteigums sev vai mīļotajam, mūsu kastes nodrošina neaizmirstamu izpakojuma pieredzi.

Pārdomāta prezentācija
Mūsu paraksta kastes piešķir stilīgu pieskārienu katram pirkumam, padarot izpakojamo īpaši īpašu.
Radīts līdz pilnībai
Skatieties, kā katrs priekšmets tiek rūpīgi iepakots, nodrošinot tā drošu un skaistu ierašanos.

Dāvanai gatavs
Pabeigti ar izsmalcinātu lentu, mūsu kastes ir gatavas padarīt jūsu dāvanu īpašu jebkurā pasākumā.
Akmens:Smarald & Diamant
Sakausējums/Krāsa:14k Aur galben
Pirmo reizi piedzīvoju iepirkšanos no Glamira Pārbaudīts PircējsGlamira atklāju pagājušā gada beigās (tagad ir 2024. gada augusts). Laiks, ko pavadīju, atkal un atkal konfigurējot gredzenus, bija ievērojams. Es turpināju mainīt to, kas man patika, pamatojoties uz iespējām, kuras atklāju, izmantojot Glamira konfiguratoru. Man vajadzēja vairāk nekā pusgadu, lai beidzot izlemtu un izdarītu savu pirmo pasūtījumu. Tas nav labākais gredzens, ko es būtu pasūtījis, bet es ļoti vēlējos iegūt labās rokas gredzenu no Glamira ar dārgakmeņiem. Man nekad agrāk nebija bižutērija ar dārgakmeņiem. (Šo rakstīšanas laikā es joprojām gaidu, kad mans gredzens tiks nosūtīts) Es rūpīgi konfigurēju savu izvēlēto gredzenu ar metālu un krāsu un dārgakmeņiem ar tiem saistītajām īpašībām un veicu pasūtījumu Glamira. Es maksāju tiešsaistē ar kredītkarti. Pagaidām viss labi. Jau pēc dažām dienām esmu saņēmusi e-pastu no Glamira, ka mana gredzena izgatavošana ir pabeigta un ir gandrīz gatava paātrinātai. Joprojām labs. Man patika tas, ka viņi man atsūtīja videoklipu ar manu gala gredzena produktu, lai es varētu to redzēt, kamēr gaidu, kad tas pienāk. Pienāca paredzamā piegādes diena, un lietas joprojām bija labi, līdz pēkšņi sāku skatīties atsauksmes (sākumā aiz ziņkārības, pēc tam aiz panikas par tiešsaistes krāpniecību). Jo vairāk es lasīju atsauksmes, jo intensīvāka bija panika. Tad es nokļuvu Glamiras Facebook. Es biju burtiski satriekts, redzot tik daudz negatīvu atsauksmju par visiem ierakstiem, kas vēl šobrīd ir redzami Glamira Facebook lapā. Šīs rakstīšanas brīdī piegādes kavējums ir viena nedēļa. Taču, dienām ritot un aizkavējoties, es neļāvu tikai laikam ritēt un, iespējams, riskēju, ka krāpniecības gadījumā man nebūs iespējas atgūt samaksāto naudu. Glamira paredzamais piegādes datums bija 2024. gada 16. augusts. 24. augustā sāku sūtīt viņiem e-pastus un sazināties ar viņiem, tomēr tas bija iespējams. Es tērzēju ar viņu AI tērzēšanas robotu, kas sākumā bija patīkami, bet pēc tam tas kļuva ļoti kaitinoši, jo tas turpināja sniegt līdzīgas atbildes, pieklājīgā tonī, bet bez man noderīgas informācijas. Es tikai gaidīju, kad varēšu sazināties ar īstu personu no klientu apkalpošanas dienesta, taču šobrīd neviena nebija. Glamira ziņojumus nosūtīju caur kontaktformu vietnē glamira.ro un arī glamira.com. Nākamajā dienā, 2024. gada 20. augustā, es saņēmu atbildi uz vienu no savām saziņas veidlapām, ko iesniedzu. Tas bija tāds atvieglojums. Tas bija vienīgais, ko es gribēju, atbildi no īstas personas, lai es būtu tuvāk secinājumam, ka tas nav tiešsaistes krāpniecības bizness. Es un cilvēks no Glamira klientu apkalpošanas apmainījāmies ar dažiem patīkamiem e-pastiem. Paldies, mīļā, par atbildēm (viņu vārdu es šeit neatklāšu, manuprāt, tas nav godīgi). Atbildē man tika teikts, ka ir kavēšanās, jo katrai precei ir unikāls faktors, kas katram klientam ir atšķirīgs, viņi atvainojas par kavēšanos, dara visu iespējamo, lai piegādātu pēc iespējas ātrāk ar vislabāko kvalitāti un pēc iespējas ātrāk. tiklīdz precei būs izsekošanas numurs, man arī tas būs, nosūtīts pa e-pastu. Pēc šī e-pasta es burtiski nokritu no panikas 100% uz -10%. Nu, zināma panika joprojām bija, bet vismaz man izdevās parunāties ar kādu, kurš jutās īsts. Redzot visas šīs negatīvās atsauksmes, mana pirmā iepirkšanās pieredze Glamira gandrīz sagrāva. Lūdzu, izpildiet savu mājasdarbu, pirms ticat visiem stāstiem, ko redzat internetā. Pārrunājot šo jautājumu ar savu draugu, es pamanīju arī dažas lietas. Viņš man teica, ka visiem lielajiem uzņēmumiem ir sliktas atsauksmes. Viņš arī man jautāja, vai es redzu arī pozitīvas atsauksmes. Es teicu jā, es redzēju daudz pozitīvu atsauksmju. Un, atbildot uz viņa jautājumiem, es pamanīju atšķirību: negatīvās atsauksmes bija tikai daži neapmierinātības vārdi. Bet dažās pozitīvajās atsauksmēs līdzās jaukiem vārdiem bija arī attēli. Svarīgs faktors ir arī fakts, ka atsauksmē teikts, ka viņu gredzens saplīsis un nav neviena attēla, kas to pierādītu. Tad mans prāts atkal sāka darboties un šajā brīdī mana loģika saka, ka daudzas vai dažas no tām negatīvajām atsauksmēm, iespējams, ir aktīva konkurentu kampaņa, lai bremzētu Glamira pārdošanu un "varbūt?" palielināt pārdošanas apjomu? Tā ir iespēja, kurai nevar viegli uzticēties, kad runa ir par tiešsaistes paziņojumiem... Tagad, kad rakstu, varu izsekot soļiem, ko mana paka veic pret mani. Tagad tas atrodas Rumānijā un tika skenēts vairākās vietās, jo paka atnāca pie manis ar UPS. Es varu pārbaudīt izsekošanas informāciju Glamira iekšējā lapā, kas ir īpaši izveidota UPS izsekošanas numuriem un jūsu pasūtījumam. Es arī izveidoju kontu vietnē ups.com, pirms saņēmu izsekošanas numuru. Tikai tāpēc, lai redzētu, vai ar manu e-pasta adresi nav saistīta kāda pakotne. Tas nebija tajā brīdī un nebūs. Bet tagad man ir izsekošanas numurs, un es varēju redzēt detalizētu savas pakas norisi, izmantojot saņemto izsekošanas numuru. Ceru, ka līdz šim vakaram būšu saņēmis savu gredzenu, bet tagad zinu, ka tas ir tikai laika jautājums. Kopumā, ja mans gredzens nonāk pie manis šodien, ir tikai 1 nedēļas kavēšanās. Varbūt Glamira komanda var uzlabot šo novērtējumu, palielinot laiku, taču tas noteikti ir sarežģītāks process, un noteikti ir vairāki scenāriji, kas jāaptver, lai sniegtu precīzāku novērtējumu. Izņemot dažas nelielas kļūdas, varbūt dažus UX aspektus un piegādes precizitātes uzlabojumus, Glamira neredzu lielas problēmas. Es gaidu, lai redzētu savu gredzenu un redzētu meistarību. Man tas patika jau no video, ko viņi man atsūtīja pa e-pastu tūlīt pēc ražošanas pabeigšanas. Esmu patiesi pateicīgs Glamira par tik brīnišķīgo konfiguratoru un pārdomātajiem soļiem, lai panāktu labāku klientu apmierinātību. Esmu pārliecināts, ka to izdarīt nav viegli, turklāt jums ir arī jāaizstāv savs bizness no daudzajām negatīvajām atsauksmēm un uz tiem izmestajām atkritumiem. Protams, attīstoties viņu darbam pie labākas klientu apkalpošanas, lietas kļūs labākas un labākas. Nedaudz lielāka caurskatāmība saziņā ar klientu būs ļoti noderīga. Un varbūt paziņot klientam, ja būs zināmi piegādes kavējumi. Tas noteikti būtiski ietekmēs klienta pieredzi ar Glamira. Es nesen saņēmu savu paku, un iepakojuma iekšpuse un mans gredzens ir skaisti un smalki. Mans gredzens ir brīnišķīgs. Neviens attēls nevar atspoguļot smaragda un dimantu skaistumu. Tas patiešām ir lielisks meistarības gabals. Delikāts, bet ne trausls. Gredzens manā pirkstā jūtas tik ērti, un, lai gan man šķita, ka galvenais akmens būs pārāk mazs, patiesībā šķiet, ka tam ir atbilstoši izmēri manam pirksta izmēram. Liels paldies, Glamira, par šo apbrīnojamo gredzenu. Jums tiešām ir laba meistarība. Ar nepacietību gaidīsim jūsu apbrīnojamā konfiguratora atjauninājumus. Esmu ļoti apmierināta ar savu pasūtījumu. Novēlu jums visu to labāko, Glamira!- Apsveicu. Skaisti un kvalitatīvi produkti.Savai topošajai sievai izvēlējos šo gredzena modeli. Es zināju, ka viņam ļoti patīk smaragdi un dimanti, tāpēc es izvēlējos divu akmeņu ieslodzījumu. Transports tika veikts laikā. Saņēmu kopā ar gredzenu, no sertifikāta, garantiju un dārglietu kastīti. Esmu ļoti apmierināta ar Glamira iegādāto preci!
- GredzensEsmu ļoti apmierināta ar gredzenu, izmērs ir nedaudz mazāks nekā gaidīts, bet tas ir ļoti skaists. Ātra apkalpošana, gredzens bija labi iesaiņots, esmu apmierināta un man patīk valkāt gredzenu!!
SŪTĪJUMA INFORMĀCIJA
- Aptuvenais piegādes datums:
- Bezmaksas nosūtīšana ar:
- DHL
Laiks ir vissvarīgākais aspekts, kad iet runa par bildinājumu, pārsteiguma vai laulību organizāciju. GLAMIRA lepojas, ka piedāvā vienu no ātrākajiem ražošanas un piegādes termiņiem tirgū.
Piedāvājam arī bezmaksas piegādi visiem pasūtījumiem. Turklāt, ja vēlaties saglabāt savu pasūtījumu kā pārsteigumu, norēķināšanās laikā vienkārši izvēlieties anonīma iepakojuma iespēju, un mēs nosūtīsim Jūsu preci vienkāršā iepakojumā bez GLAMIRA logotipa.
Citas Iespējas
- PiegādeBezmaksas sūtīšana
- Anonīms IepakojumsPieejams
- GravējumsPAR BRĪVU
- Dāvanu KastītePAR BRĪVU
60 dienu atgriešanas politika Mēs vēlamies, lai Jūs būtu pilnībā apmierināti. Ja Jūs neesat apmierināti ar savu izvēli (gravēti vai negravēti izstrādājumi), Jūs varat to/s atgriezt 60 dienu laikā to sākotnējā stāvoklī.
60 dienu izmēru maiņas politika Lielas lietas sākas ar mazām lietām. GLAMIRA palīdzēs Jums saglabāt pārsteiguma noslēpumu un palielinās gredzena izmēru vienu reizi bez maksas 60 dienu laikā pēc saņemšanas.
Mūža garantija Mēs esam pārliecināti par mūsu juvelierizstrādājumu kvalitāti un garantējam mūža garantiju visiem mūsu produktiem. Katru pasūtījumu izgatavo un rūpīgi apstrādā mūsu eksperti no pašas pirmās sekundes. Izbaudiet profesionālā šedevra kvalitāti un pārliecinieties, ka Jūsu unikālās dizaina rotaslietas ilgs mūža garumā.
100% orientēts uz klientu apmierinātību GLAMIRA klientu atbalsta centrs priecāsies Jums palīdzēt vienā no skaistākajiem brīžiem Jūsu dzīvē. Mūsu misija ir klientu apmierinātība; veltiet laiku, lai atklātu ideālu dizainu, kamēr mēs parūpēsimies par visu citu.
Personalizēti juvelierizstrādājumi ar unikālu produkta ID Jūsu personalizētais produkts ir unikāls juvelierizstrādājums. Lai to pierādītu, mēs pievienojam unikālu produkta ID visiem produktiem, kas individuāli izveidoti tieši Jums. Šis unikālais produkta ID arī norāda uz Jūsu juvelierizstrādājuma mūža garantiju.
Ātra piegāde Laiks ir atslēgas vārds, kad runa ir par pārsteigumu kāzām vai saderināšanām. GLAMIRA ir lepna būt viena no ātrākajiem ražotājiem un piegādātājiem juvelierizstrādājumu tirgū.
Mēs arī piedāvājam bezmaksas piegādi visiem pasūtījumiem. Turklāt, ja Jūs vēlaties saglabāt savu pasūtījumu kā pārsteigumu, vienkārši izvēlieties iespēju ''anonīms iesaiņojums'', un mēs nosūtīsim Jūsu izvēlēto produktu vienkāršā iepakojumā bez GLAMIRA logotipa.Dimantu un Dārgakmeņu Autentiskuma Sertifikāti Mūsu eksperti - gemologi rūpīgi pārbauda visus GLAMIRA dimantus un dārgakmeņus pirms sertifikātu izsniegšanas. Katrā pasūtījumā ir iekļauts sertifikāts. Ja Jūs interesē GIA (Amerikas Gemoloģijas Institūts) sertificēti dimanti, mūsu klientu atbalsta komanda būs priecīga Jums palīdzēt.
Alerģiju neizraisoši materiāli Mūsu produkcijā izmantotie metāli un akmeņi ir augstas kvalitātes, un tie neizraisa alerģijas. Kad runa ir par rotaslietu valkāšanu, komforts ir tikpat svarīgs kā pati rota. Mūsu mērķis ir pārliecināties, ka Jūsu individuālās, unikālās dizaina rotaslietas ne tikai labi izskatīsies, bet arī Jūs jutīsieties ērti, tās valkājot..
Ilggadīga pieredze Pateicoties daudzu gadu profesionālai attieksmei un centieniem pastāvīgi uzlabot mūsu darbu, GLAMIRA ir izplatījies pa daudzām valstīm un ir departamenti visā pasaulē. Pasūtīšana no mums garantē rotaslietu, kas liecina par uzticību daudzu gadu pieredzei nozarē.
Dibināta Heilbronnā, Vācijā, nodrošina visaugstāko kvalitāti kopš 2008. GLAMIRA ir Vācijā dibināts uzņēmums, un tas atšķiras no citiem juvelieriem ar divām svarīgām īpašībām: kvalitāte un precizitāte. Gadu gaitā iegūtā pieredze visos uzņēmuma procesos ļauj mums sniegt augstākās kvalitātes pakalpojumus un rotaslietas.
Tieši no avotiem visi dārgakmeņi un rotaslietas. Katrs mazumtirdzniecības modeļa solis ietekmē galīgo produkta cenu. Mēs aptveram visas procesā iesaistītās fāzes, sākot no paša pirmā - papīra pildspalvas pieskāriena līdz izstrādājums tiek nodots kurjeram. Neiesaistot starpniekus: dīlerus, importētājus, vairumtirgotājus un lielveikalus, mēs varam Jums ļaut daudz ietaupīt.
Ar konfliktiem nesaistīti dimanti, dārgakmeņi un metāli Dārgmetāli un akmeņi bieži tiek iegūti šausminošos apstākļos visā pasaulē. Mēs, GLAMIRA, garantējam, ka nevieni no ražošanā izmantotiem materiāliem: dimanti, dārgakmeņi vai metāli nav saistīti ar konfliktiem; tie ir iegūti ētiski no reģioniem bez vardarbības saskaņā ar Kimberlijas procesa sertifikācijas sistēmu.
Profils A - tradicionālais Comfort Fit
Gredzena mala ir noapaļota gan iekšpusē, gan ārpusē.
Profils B - Flat Band Comfort Fit
Gredzena mala ir noapaļota no iekšpuses un plakana mala no ārpuses ar nelielu kupolu, lai paaugstinātu komfortu.
Profils C - ieliekts un ērts nēsājums
Gredzena mala ir izliekta no ārpuses, lai izskatītos moderni un noapaļota no iekšpuses, lai būtu ērtāka valkāšana.
Pulēts
Gaiša un atstarojoša apdare. Tas ir labs veids kā atspoguļot metālu. Pazīstama arī kā spilgta apdare.
Grieztas līnijas (ledus matējums)
Neatstarojoša apdare ar dziļākiem triepieniem.
Horizontāli Matēts (Matte)
Neatstarojoša apdare ar lineāro suku tekstūru. Šis apdares veids samazina metāla atstarošanos.
Ar smilšu strūklu
Rupja apdare ar graudainu tekstūru. Tas nodrošina īpašu efektu, ja to izmanto kopā ar pulētu apdari.
Vertikāli matēts (Matte)
Neatstarojoša apdare ar vertikālu suku tekstūru. Šis apdares veids samazina metāla atstarošanas. Tas nodrošina elegantu izskatu, ja to izmanto kopā ar pulētu apdari.
Pulēts
Gaiša un atstarojoša apdare. Tas ir labs veids kā atspoguļot metālu. Pazīstama arī kā spilgta apdare.
Diagonāli tekstūra apdare
Neatstarojoša apdare ar diagonālo tekstūru.
Pulēts
Gaiša un atstarojoša apdare. Tas ir labs veids kā atspoguļot metālu. Pazīstama arī kā spilgta apdare.
Vertikāli matēts (Matte)
Neatstarojoša apdare ar vertikālu suku tekstūru. Šis apdares veids samazina metāla atstarošanas. Tas nodrošina elegantu izskatu, ja to izmanto kopā ar pulētu apdari.
Pulēts
Gaiša un atstarojoša apdare. Tas ir labs veids kā atspoguļot metālu. Pazīstama arī kā spilgta apdare.
Horizontāli Matēts (Matte)
Neatstarojoša apdare ar lineāro suku tekstūru. Šis apdares veids samazina metāla atstarošanos.
Pulēts
Gaiša un atstarojoša apdare. Tas ir labs veids kā atspoguļot metālu. Pazīstama arī kā spilgta apdare.
Grieztas līnijas (ledus matējums)
Neatstarojoša apdare ar dziļākiem triepieniem.
Pulēts
Gaiša un atstarojoša apdare. Tas ir labs veids kā atspoguļot metālu. Pazīstama arī kā spilgta apdare.
Ar smilšu strūklu
Rupja apdare ar graudainu tekstūru. Tas nodrošina īpašu efektu, ja to izmanto kopā ar pulētu apdari.
LABORATORIJĀ IZSTRĀDĀTIE
AKMEŅI

Neparastas un tikpat skaistas kā dabisku dārgakmeņu rotaslietas ... Labi veidoti dimanti un dārgakmeņi ir jaunākās rotaslietu tendences, kas atspoguļo jūsu sajūtas.
Atlasītā kvalitāte netiks parādīta produkta attēlā.