ATGRIEŠANAS NOSACĪJUMI UN GARANTIJA

Atgriešanas process pagarināts līdz 2021. gada 1. februārim

Mēs pagarinām 60 dienu atgriešanas politiku svētku sezonas laikā, lai jūs varētu iegādāties savu dāvanu iepriekš bez šaubām. Jebkuru pirkumu, kas veikts laikā no 23. oktobra līdz 30. novembrim, var pilnībā atgriezt līdz 2021. gada 1. februārim. Atgriešanas nosacījumi attiecas uz atmaksas pieprasījumiem. Lūdzu, skatiet zemāk esošo sadaļu ''Atmaksa''.

Mēs piegādājam augstas kvalitātes preces un vēlamies, lai GLAMIRA klienti ir 100% apmierināti. Ja kāda iemesla dēļ Jūs esat neapmierināts ar savu pirkumu, Jūs varat atgriezt savu iegravēto vai neiegravēto izstrādājumu, tā sākotnējā stāvoklī, 60 dienu laikā pēc pasūtījuma piegādes ar nosacījumu, ka prece atbilst atgriešanas nosacījumiem.

Gravētu izstrādājumu atmaksa ir pieejama tikai tām precēm, kuras iegādātas, sākot no 2020. gada 21. augusta. Lai iegūtu sīkāku informāciju, lūdzu, skatiet zemāk esošo sadaļu Atgriešana(atmaksa).

Lūdzu, izlasiet uzmanīgi šo informāciju pirms preces atgriešanas.

GARANTIJA

GLAMIRA rotaslietas tiek ražotas ļoti rūpīgi un ar kvalitatīviem materiāliem, mēs pastāvam uz to, pretējā gadījumā esam gatavi atmaksāt produkta summu un izpildīt garantijas noteikumus.

Visiem GLAMIRA produktiem tiek nodrošināta mūža garantija bez maksas. Gadījumā, ja rodas ražošanas defekts, GLAMIRA salabos Jūsu produktu bez maksas, ar nosacījumu, ka Jūsu produkts atbilst mūža garantijas nosacījumiem.

Visi remonta pieprasījumi ir pakļauti pārbaudei, ko izskata mūsu Kvalitātes nodrošināšanas komanda pirms pieprasījums tiek apstrādāts. Ja mūsu Kvalitātes nodrošināšanas komanda nospriež, ka tas nav ražošanas defekts, mēs informēsim Jūs par to un darīsim zināmu, vai ir pieejami kādi maksas remonta pakalpojumi.

Bezmaksas mūža garantija ir pieejama tikai produktiem, kas iegādāti, sākot ar 2017. gada 1. jūniju. Pirkumiem, kas veikti pirms šī datuma, 2 gadu garantija paliek spēkā, sākot no iegādes datuma.

Mūža garantijas un labošanas nosacījumi

1. Garantija ir tikai produktiem ar ražošanas defektu un nesedz deformācijas un bojājumus, kas izraisīti nejauši, ļaunprātīgi, neatļautas izmantošanas vai nolaidības un nolietojumu dēļ.

2. Garantija nav spēkā esoša, jebkurā gadījumā, ja produkts ir mainīts jebkādā veidā - gravēšana, izmēru maiņa vai remonts, ko veikušas trešās personas, piemēram, cits juvelieris vai personas, kas nav no GLAMIRA.

3. Ja kāda daļa no juvelierizstrādājuma (tai skaitā, akmeņi, ķēdītes, saspraude, utt.) nokrīt, pirms labošanas tai ir jābūt nosūtītai kopā ar tās daļām. GLAMIRA neuzņemas atbildību par trūkstošo daļu vai akmeņiem.

4. Mūža garantija nav nododama trešajai personai.

Ražotāja garantija nesedz sekojošo:

  • Krāsu izmaiņa ķīmisko vielu, kosmētikas, peldbaseina, burbuļvannas vai peldvietas dēļ.
  • Skrāpējumi, iespiedumi, ieliekumi vai ielūzumi, kas izraisīti valkājot ikdienā vai veikti ļaunprātīgi.
  • Locīti, nodiluši, nolietoti stienīši, kas ļauj akmenim izkrist vai pazust nolaidības vai citu bojājumu dēļ.
  • Pazaudēts/i vai nozagts/i akmens/ņi.
  • Preces, kas ir ļaunprātīgi lietotas vai nolietotas vairāk nekā pēc parastas ikdienas valkāšanas.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka sekojošais ir produkta īpašības un nevar tikt uzskatītas par defektiem:

  • Nelielas neatbilstības un variācijas izveidē.
  • Dabīgas metāla vai dārgakmeņa (piemēram, krāsas, ieslēgumi, utt.) īpašības.

ATGRIEŠANA

Jūs varat atgriezt savu pirkumu GLAMIRAi, pieprasot kompensāciju, izmēru maiņu, gravēšanu vai remontu. Lūdzu, aizpildiet mūsu atgriešanas pasūtījuma formu un nosūtiet drukātu kopiju kopā ar Jūsu atgriešanas sūtījumu.

Lai atgriešanas process notiktu ātri un viegli, lūdzu, pārliecinieties, ka esat izvēlējies pareizo atgriešanas veidu un aizpildiet visus nepieciešamos laukus atgriešanas pasūtījuma formu . Jūsu atgriešanas pieprasījums netiks izskatīts bez pieprasītās informācijas.

Apstiprinājuma e-pasts, kā arī atgriešanas adrese un aizpildītās formas kopija tiks nosūtīti uz Jūsu e-pasta adresi pēc tam kad būsiet iesniedzis Jūsu atgriešanas formu. Lūdzu, izdrukājiet un pievienojiet šo formu Jūsu atgriešanas sūtījumam. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jūsu atgriešanas pieprasījums tiks apstrādāts, pamatojoties uz informāciju, kuru iesniedzat tiešsaistē. Netiks ņemtas vērā izdrukātas un ar roku pildītas atgriešanas veidlapas.

Iepakojiet preci (-es) droši pirms nosūtīšanas. Mēs iesakām nosūtīt produktu apdrošinātu un ar izsekošanas servisu. GLAMIRA neuzņemas atbildību par zaudējumiem vai kaitējumiem tranzītā.

GLAMIRA nesedz atgriešanas pasta pakalpojumu izmaksas, un tas paliek uz klienta atbildības.

Lūdzu, sūtiet atgriežamo preci uz:

GLMR EOOD
bul. Andrey Lyapchev №1A
Sofia 1756, Bulgaria

Lūdzu, ņemiet vērā, ka kompānijai GLAMIRA ir dažādi nosūtīšanas biroji visā pasaulē, un mūsu Bulgārijas filiāle ir viena no tām. Tiklīdz Jūsu atgrieztā prece ir saņemta, tā tiks nogādāta uz mūsu noliktavu Vācijā, Heilbronnā, un pēc tam tiks nodota attiecīgajai nodaļai.

Tiklīdz esam saņēmuši Jūsu sūtījumu, izskatīt Jūsu atgriešanas pieprasījumu varēsim 2-4 darba dienās. Lūdzu, ņemiet vērā, ka visi atgrieztie produkti ir pakļauti mūsu Kvalitātes nodrošināšanas komandas pārbaudei pirms atgriešanas pieprasījums tiek apstrādāts; papildu izmaksas arī var rasties atkarībā no Jūsu atgriešanas pieprasījuma. Pēc tam, kad prece tiks pārbaudīta, gadījumā, ja rodas papildmaksas, Jums tiks paziņots pirms jebkura veida darba veikšanas, lai apstrādātu Jūsu pieprasījumu.

Ja Jums ir kādi jautājumi, droši sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu pa e-pastu service@glamira.lv vai pa tālruni 00 371 66 164 505. Viņi būs priecīgi Jums palīdzēt.

Lūdzu, izlasiet zemāk redzamo informāciju uzmanīgi pirms atgriežat savu preci, lai saņemtu atpakaļ naudu vai lai iegravētu, veiktu izmēra maiņu vai pieprasītu labošanu.

ATMAKSA

Jūsu atgrieztai precei ir jāatbilst visiem zemāk minētiem nosacījumiem, lai varētu saņemt pilnu kompensāciju:

  • Produkts nav valkāts un tam nav nekādu lietošanas pazīmju, tostarp, skrāpējumi, iespiedumi, traipi vai jebkuri citi trūkumi.
  • Sākotnējā produkta zīmogs/birka ir neskarts. (Visi neiegravētie produkti tiek nosūtīti ar melnu virvīti, uz kuras piekarināta birka. Lūdzu, pārliecinieties, ka tā nav noņemta.)
  • Jūsu atgriešanas sūtījums satur visus papildu lietas, piemēram, oriģinālo dāvanu kasti, sertifikātus un citus reklāmas materiālus.
  • Produkts iepriekš nav pārveidots vai tam nav veikta izmēra maiņa.
  • Produkts nav personalizēts un/vai individuāls pasūtījums, ražots pēc klienta pieprasījuma.
  • Produktā nav GIA sertificēti dimanti.
  • Produkts ir atgriezts 60 dienu laikā no pirkuma veikšanas.

Mēs atmaksāsim Jūsu sākotnējo summu, izņemot piegādes izmaksas. Lūdzu, ņemiet vērā, ka tas var aizņemt līdz pat 10 darba dienām, kamēr summa parādās atpakaļ Jūsu kontā, tas ir atkarīgs no Jūsu bankas vai kartes izsniedzēja.

Izstrādājumi, kas pirkti, izmantojot veikala punktus, var tikt atgriezti tikai veikalā, un par tiem nevar pieprasīt naudas atlīdzināšanu. Veikala punkti nevar tikt pārvērsti skaidrā naudā, pārskaitīti kādam citam vai izmantoti tādiem pakalpojumiem kā ekspressūtījums vai izmēra maiņa.

GRAVĒŠANA

Ja jūs pasūtījāt savu produktu bez gravējuma un vēlāk nolēmāt, ka vēlaties to iegravēt, mēs to labprāt darīsim par nelielu samaksu - 20 €, ieskaitot sūtījumu pēc gravēšanas.

Lai atgrieztu savu produktu gravēšanai, aizpildiet atgriešanas pasūtījuma formu un sekojiet pa punktiem, kas izskaidroti sadaļā "ATGRIEŠANA". Lūdzu, pārliecinieties, ka Jūs sūtiet savu produktu gravēšanai bez papildu lietām, piemēram, dāvanu kastes vai sertifikātiem, jo tie netiks nosūtīti atpakaļ pēc gravēšanas veikšanas.

Vienuma iegravēšana neatceļ jūsu mūža garantiju. Lūdzu, izvairieties no tā, lai jūsu priekšmetu iegravētu trešā puse, piemēram, cits juvelieris vai persona, kas nav GLAMIRA, jo tas zaudēs jūsu mūža garantiju.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka gravēšanas process ilgst aptuveni 25 darba dienas atkarībā no produkta.

IZMĒRA MAIŅA

GLAMIRA labprāt izmainīs Jūsu neiegravēto vai iegravēto gredzenu vienu reizi bez maksas pirmajās 60 kalendāro dienu laikā no Jūsu produkta piegādes brīža. Pielāgoti vai modificēti izstrādājumi (speciālie pasūtījumi, kas ir izstrādāti un / vai ražoti pēc klienta pasūtījuma) nav paredzēti bezmaksas izmēru maiņai.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka gredzenus var mainīt tikai izmēru diapazonā, ko piedāvā GLAMIRA mājas lapā. Pielāgoti dizaina gredzeni (īpaši pasūtījumi, kas ir izstrādāti un / vai izgatavoti pēc klienta individuālajām vēlmēm) nav piemēroti bezmaksas izmēru maiņai.

Izmēru maiņa attiecas tikai uz gredzena lieluma maiņu. Gredzena platums vai biezums nevar tikt mainīts.

Atgriežot savu produktu, lai mainītu izmēru, aizpildiet atgriešanas pasūtījuma formu un sekojiet pa punktiem, kas izskaidroti sadaļā "ATGRIEŠANA". Lūdzu, pārliecinieties, ka Jūs sūtiet savu produktu izmēra maiņai bez papildu lietām, piemēram, dāvanu kastes vai sertifikātiem, jo tie netiks nosūtīti atpakaļ pēc izmēra maiņas veikšanas.

Lūdzu, izvairieties sava produkta izmēra maiņas pie trešām pusēm, piemēram, cita juveliera vai personas, kas nav GLAMIRA, jo tas anulēs Jūsu mūža garantiju.

Izmēru maiņas process ilgst aptuveni 25 darba dienas, atkarībā no produkta, un mainītais gredzens nevarēs saņemt kompensāciju.

LABOŠANA

Lai atgrieztu savu produktu labošanai, aizpildiet atgriešanas pasūtījuma formu un sekojiet pa punktiem, kas izskaidroti sadaļā "ATGRIEŠANA". Lūdzu, pārliecinieties, ka Jūs sūtiet savu produktu labošanai bez papildu lietām, piemēram, dāvanu kastes vai sertifikātiem, jo tie netiks nosūtīti atpakaļ pēc labošanas.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka labošanas process ilgst aptuveni 25 darba dienas atkarībā no produkta.