Bezmaksas piegāde

  60 dienu atgriešanas politika

 
   

Izsūtīšanas politika

Piegādes laiks un samaksa

Jūsu pasūtījuma piegāde ir bez maksas. GLAMIRA nesedz atgriezto preču sūtīšanas izmaksas.

Iepirkšanās laikā Jums tiks sniegts aptuvenais piegādes datums. Lūdzu, ņemiet vērā, ka paredzamais piegādes datums nav Jūsu pasūtījuma garantētais laiks. Tas tiek automātiski aprēķināts, balstoties uz kopējo pasūtījuma apstrādes laiku, ražošanas un piegādes procesu, kā arī piegādes adresi.

Aprēķinātais piegādes laiks ir balstīts uz piegādi galvaspilsētās. Lūdzu, pierēķiniet papildu laiku piegādei attālos apgabalos. GLAMIRA neuzņemas atbildību par novēlotiem sūtījumiem attālos reģionos vai reģionos, kur pasta pakalpojumi tiek veikti noteiktos darba laikos vai adresēm ārpus kontinentālās daļas.

Lai nodrošinātu ātru piegādi, varat izvēlēties vienu no Express piegādes vai Premium piegādes iespējām. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šis veids tikai saīsina pasūtīšanas apstrādes un pasūtījuma izgatavošanas nepieciešamo laiku, salīdzinot ar standarta piegādi. Tas negarantē īpašu piegādes datumu. Gadījumā, kad izmantojat bankas pārskaitījumu vai ja maksājums netiek veikts nekavējoties, paredzamais piegādes laiks tiek aprēķināts no dienas, kad maksājums ir saņemts. GLAMIRA neuzņemas nekādu atbildību un neatmaksā sūtīšanas maksu, pamatojoties uz šādu kavēšanos.

Apdrošināta sūtīšana

DHL piegādās Jūsu pasūtījumu. Piegādes laiks var atšķirties atkarībā no Jūsu adreses atrašanās vietas. Jums tiks paziņots, kad Jūsu paciņa atstās mūsu telpas, un izsekošanas numurs tiks nosūtīts uz e-pasta adresi, kuru Jūs norādījāt pirkuma laikā. Visi mūsu iepakojumi ir apdrošināti tranzīta laikā. Lūdzu, pārliecinieties, ka piegādes brīdī būsit pieņēmis sūtījumu. GLAMIRA neuzņemas nekādu atbildību par sūtījuma nozaudēšanu vai nozagšanu pēc piegādes. Ja Jūsu sūtījums ir atgriezsts dispečerim nepieejamības dēļ, GLAMIRA patur tiesības no klienta iekasēt maksu par atkārtotas piegādes izmaksām.

Ja neesat saņēmis izsekošanas numuru, lūdzu, pārbaudiet arī mēstules mapi. Ja nezināt savu izsekošanas numuru vai ja piegādes informācija pārvadātāju vietnē nav mainījusies vairākas dienas, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, lai viņi varētu izskatīt Jūsu jautājumu. Ja rodas kādas problēmas, GLAMIRA sazināsies ar pārvadātāju, lai problēmu atrisinātu cik ātri vien iespējams.

Pirms pieņemat paciņu, lūdzu, pārbaudiet sūtījumu. Ja Jūsu iepakojums ir bojāts sūttīšanas laikā, noraidiet tā saņemšanu un nekavējoties iesniedziet sūdzību pārvadātājam.

Piegāde adrese

GLAMIRA veikals katrā valstī ir paredzēts konkrētai valstij un piegāde uz citu valsti nav iespējama.

Piegādi var veikt tikai uz fiziskām mājām vai uzņēmuma adresēm. Pasūtījumiem, kuru galamērķis atšķiras no norēķinu adreses, lūdzu, pārliecinieties, vai Jūsu kredītkarte vai maksātāja uzņēmums ir iesniedzis īsto piegādes adresi, lai tas neradītu aizkavēšanos pasūtījuma apstrādes laikā.

Jūsu drošībai piegādes un norēķinu adresi pēc pasūtījuma veikšanas nevar mainīt. Ja Jūs nebūsiet pieejams norādītajā adresē paredzētajā piegādes laikā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, lai pārbaudītu iespēju uzglabāt sūtījumu un atliktu to uz vēlāku datumu.

Piegāde ārpus kontinentālās daļas

Ja Jūsu piegādes adrese atrodas ārpus kontinentālās daļas, lūdzu, ņemiet vērā, ka uz Jūsu sūtījumu var tikt aprēķināta muita. GLAMIRA neuzņemas nekādu atbildību par papildu maksu un neatmaksā nodokļus vai nodevas saistībā ar Jūsu sūtījumu.