Notiek ielāde...

JUVELIERIZSTRĀDĀJUMU MŪŽA GARANTIJA UN PAPLAŠINĀTAIS AIZSARDZĪBAS PLĀNS

Kas ir Juvelierizstrādājumu Mūža Garantija?

Juvelierizstrādājumu Mūža Garantija ir apliecinājums, ka prece tiek ražota saskaņā ar augstākajiem kvalitātes standartiem un visus iespējamos oriģinālā dizaina vai ražošanas defektus ražotājs sedz visa mūža garumā.

Ko sevī ietver Mūža Garantija ?

- Kļūdas oriģinālajā izstrādājuma dizainā

- Kļūdas izmantotajos materiālos (piemēram, metāla veids vai krāsa)

- Pielietojuma defekti, kas radušies ražošanas dēļ

Kas ir Juvelierizstrādājumu Aizsardzības Plāns?

Juvelierizstrādājumu aizsardzības plāni ir paplašināti pakalpojumu plāni, kas nodrošina papildu pakalpojumus, kuri neietilpst standarta mūža garantijā. Šie plāni nodrošina plašāku Jūsu juvelierizstrādājumu aizsardzību papildus Mūža Garantijai.

Kāda ir atšķirība starp Juvelierizstrādājumu Mūža Garantiju un Aizsardzības Plāniem?

Katram GLAMIRA produktam tiek nodrošināts mūža garantijas plāns, kas attiecas uz jebkuriem ražotāja defektiem, taču tas neattiecas uz produkta kārtējo apkopi un/vai bojājumiem, kas radušies normāla nolietojuma laikā, nepareizas lietošanas vai negadījumu rezultātā. Par Mūža Garantiju netiek piemērota papildus samaksa.

Aizsardzības plāni attiecas uz apkopes nepieciešamību vai bojājumiem, kas radušies normāla nolietojuma, nepareizas lietošanas vai negadījumu rezultātā. Papildus maksa tiek piemērota atkarībā no izvēlētā Aizsardzības Plāna.

Kādi Aizsardzības Plānu veidi ir pieejami?

Mēs piedāvājam divus aizsardzības plānus ar dažādiem pakalpojumu līmeņiem.

Vai ir obligāti jāizvēlas aizsardzības plāns?

Nē, aizsardzības plāni nav obligāti; tomēr Jūs varat izvēlēties kādu no pieejamajām iespējām, ja vēlaties paplašināt Jūsu juvelierizstrādājumu apkopes pakalpojumu klāstu.

Ar ko atškiras Paplašinātās Aizsardzības Plāns no Paplašinātās + Aizsardzības Plāna?

Atšķirība starp abiem plāniem ir sniegto pakalpojumu piedāvājumu līmenis. Paplašinātās Aizsardzības Plāns ļauj saņemt apkopes pakalpojumus pēc 60 dienu atgriešanas perioda, savukārt Paplašinātās Aizsardzības Plāns + nodrošina plašākus apkopes pakalpojumus, tai skaitā reproducēšanu un akmeņu nomaiņu.

Kādas ir Aizsardzības Plānu Izmaksas?

Cena ir atkarīga no Jūsu izvēlētā produkta un vēlamā pakalpojumu līmeņa. Jūs varat apskatīt izvēlētā plāna izmaksas un pievienot to savam pasūtījumam norēķināšanās laikā.

Vai sūtījuma atgriešanas maksa ir iekļauta manā Aizsardzības Plānā?

Jā, tā ir iekļauta. Kad atgriežat savu produktu, lai tas tiktu apkopts saskaņā ar Aizsardzības Plānu, mēs nodrošinām Jūs ar piegādes etiķeti, un Jūs nemaksāsiet par sūtījuma atgriešanu.

Kā lietot Aizsardzības Plānus?

Viss, kas Jums jādara, ir jāievēro mūsu parasto atgriešanas procedūru un jāpaskaidro savs pieprasījums, kas ietverts Jūsu Aizsardzības Plānā. Jūsu aizsardzības plāna abonements būs pieejams mūsu sistēmā, un Jūsu produkts tiks attiecīgi apkopts.

Kā atjaunot Aizsardzības Plānu?

Paplašinātās aizsardzības plāni ir pieejami tikai uz izvēlēto laika periodu un tos nevar atjaunot.

Ko darīt, ja es nolemju atgriezt savu produktu, lai saņemtu naudas atmaksu?

Ja atgriežat savu preci, kas atbilst visiem atgriešanas nosacījumiem (atgriežat atpakaļ 60 dienu laikā pēc piegādes, sākotnējā nelietotā stāvoklī un ar piestiprinātu produkta zīmogu), mēs atmaksājam arī Jūsu Aizsardzības Plāna izmaksas.

Vai varu izmantot cita juveliera pakalpojumus pamata apkopei, kamēr manam produktam ir spēkā Aizsardzības plāns?

Gan Mūža Garantijas Plāns, gan arī Aizsardzības Plāni tiek automātiksi atcelti, ja trešā puse veic izmaiņas. Lūdzam neveikt produkta apkopi citur.

Pakalpojumu Apraksts

  • Ražotāja defekti: Kļūdas oriģinālajā izstrādājuma dizainā un defekti, kas radušies bojātu metālu vai ražošanas dēļ, tiek uzskatīti par ražotāja defektiem.

  • Gredzena izmēra maiņa: Mēs piedāvājam vienreizēju bezmaksas izmēru maiņu tikai pirmajās 60 dienās kopš pasūtījuma piegādes. Pēc šī laika posma mēs nevaram nodrošināt gredzenu izmēru maiņas pakalpojumus. Pagarinātās Apdrošināšanas plāns atļaus Jums atgriezt gredzenu izmēru maiņai pat pēc 60 dienām.

  • Rodija pārklājuma atjaunošana, pulēšana un apdare: Regulāri lietojot, Jūsu juvelierizstrādājuma metāls zaudē savu spīdumu; gredzena apdare vai rodija pārklājums (ja pieejams), ar laiku var pazust. Jūsu rotaslietas tiek pulētas un/vai tiek atjaunota to apdare vai rodija pārklājums bez maksas, izmantojot Jūsu Pagarināto Drošību.

  • Netīrumu un apsūbējuma noņemšana: Neatkarīgi no Jūsu juvelierizstrādājumu metāla vai no lietošanas veida, tie var nosmērēties vai iegūt apsūbējumu. Pagarinātā garantija attiecas arī uz netīrumu, traipu, apsūbējuma vai oksidācijas noņemšanu.

  • Sabojātu juvelierizstrādājumu remonts (bez trūkstošām detaļām): Jūsu juvelierizstrādājumi var tikt sabojāti trieciena, nepareizas lietošanas vai negadījumu laikā. Mūsu Drošības Plāni ietver sabojātu juvelierizstrādājumu remontu, ar noteikumu, ka nav trūkstošu detaļu un dārgakmeņi (ja tādi ir), joprojām ir neskarti.

  • Dimantu, dārgakmeņu un pērļu kopšana: Jūsu dimants kalpos mūžīgi, tomēr tam ir nepieciešama īpaša uzmanība, lai tas saglabātu spožumu. Arī dārgakmeņi un pērles ir ļoti smalki, un tie ir jākopj, lai tie ilgstoši saglabātu savu dabisko skaistumu. Dimantu, dārgakmeņu un pērļu apkope sevī ietver Jūsu juvelierizstrādājumu akmeņu un pērļu spodrināšanu.

  • Akmeņu nostiprināšana (bez zaru uzstādījuma): Akmeņi uz rotaslietām bez zariem ar laiku var kļūt vaļīgi, un tas var būt iemesls to izkrišanai. Mēs nostiprinām akmeņus uz bezzaru iestatījumiem, lai tie droši turētos vietā.

  • Zaru savilkšana: Jūsu juvelierizstrādājumu zari var ieķerties drēbēs un saliekties, vai arī tie ar laiku kļūst vaļīgi, izraisot akmens izkrišanu. Izmantojot šo pakalpojumu, Jūsu juvelierizstrādājumu zari tiek pievilkti.

  • Bojātu iestatījumu labošana: Tiek salabota sabojātā gredzena galva vai Jūsu juvelierizstrādājumu iestatījumi.

  • Pārveidošana: Jūsu gredzens var sākt zaudēt formu ikdienas lietošanas radīto izliekumu un iespiedumu rezultātā. Šis pakalpojums attiecas uz jebkuru saliekušos juvelierizstrādājumu atjaunošanu.

  • Ķēdīšu, aizdares, auskaru aizmugures, aproču pogu aizmugures remonts: Juvelierizstrādājumu ķēdītes var aizķerties, rokassprādze vai ķēdes skavas var tikt bojātas biežas lietošanas rezultātā. Auskaru un aproču pogu aizmugures var palikt vaļīgas vai bojātas normāla nolietojuma rezultātā. Jebkuri bojājumi, kas radušies šādos gadījumos, tiek novērsti.

  • Bojātu vai trūkstošu akmeņu maiņa līdz 2,5 mm/gabalā: Jebkurš bojāts vai trūkstošs dārgakmens līdz 2,5 mm tiek aizstāts bez maksas. Šī Plāna laikā nomainīto akmeņu kopējais skaits nedrīkst pārsniegt juvelierizstrādājumos izmantoto akmeņu skaitu.

  • Bojātu vai trūkstošu pērļu maiņa: Bojātas vai trūkstošas pērles tiek aizstātas bez maksas. Plāna laikā nomainīto pērļu kopējais skaits nedrīkst pārsniegt juvelierizstrādājumos izmantoto pērļu skaitu.

  • Bojātu emaljas, oniksa, keramikas, ādas, koka vai oglekļa detaļu remonts: Jūsu juvelierizstrādājumu emaljas, oniksa, keramikas, ādas, koka vai oglekļa daļas var tikt bojātas normāla nolietojuma, nepareizas lietošanas vai negadījumu rezultātā. Mēs salabojam un/vai atjaunojam šīs daļas.

  • Bojāta vai trūkstoša centra akmens maiņa: Jebkura veida vai izmēra centra akmens tiek nomainīts bez maksas. Šis pakalpojums ir ierobežots tikai vienu reizi apdrošināšanas laikā.

  • Saplīsušu juvelierizstrādājumu reprodukcija (bez trūkstošām daļām): Jūsu juvelierizstrādājumi var saplīst trieciena, nepareizas lietošanas vai negadījumu rezultātā. Ja saplīsušu detaļu remonts nav iespējams, Jūsu rotaslietas tiek reproducētas gadījumā, ja tajās netrūkst detaļu un dārgakmeņi (ja tādi ir) joprojām ir neskarti.

  • Bezmaksas gravēšana pēc piegādes: Gravēšana ir bezmaksas pakalpojums tikai pasūtījuma veikšanas brīdī, nevis pēc tam. Vienreizēja bezmaksas gravēšana pēc piegādes ir iekļauta Paplašinātajā + apdrošināšanas plānā.

  • Naudas atmaksa pēc 60 dienu perioda: Jums tiek nodrošināta 60 dienu atgriešanas politika Jūsu rotaslietām. Aizsardzības plāni neietver tiesības atgriezt preci, lai saņemtu naudas atmaksu pārsniedzot 60 dienu atgriešanas periodu.

  • Veikala Kredīts pēc 60 dienu perioda: Jums tiek nodrošināta 60 dienu atgriešanas politika Jūsu juvelierizstrādājumiem, un veikala kredīts ir viena no mūsu atmaksas iespējām. Aizsardzības plāns neietver tiesības atgriezt preci veikala kredītam pārsniedzot 60 dienu atgriešanas periodu.

  • Nozaudēšana vai zādzība: Jūsu juvelierizstrādājumi ir apdrošināti pret zaudējumiem pasūtījuma nosūtīšanas laikā uz Jūsu adresi; aizsardzības plāns nesedz nozaudēšanas vai zādzības gadījumus pēc piegādes. Ja vēlaties saņemt šo pakalpojumu, varat sazināties ar apdrošināšanas kompāniju.

NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI

  • Aizsardzības plāni stājas spēkā izvēlētajā laika periodā kopš preces piegādes.

  • Aizsardzības plānus nevar nodot citiem cilvēkiem, citiem pasūtījumiem vai produktiem.

  • Summu kas samaksāta par vienu no izvēlētajiem aizsardzības plāniem nevar izmantot citu pakalpojumu iegādei.

  • Aizsardzības plāna maksu nevar pārvērst skaidrā naudā vai veikala kredītā.

  • Bezmaksas gredzena izmēru maiņa ir iespējama tikai vienu reizi gadā, izvēlētajā aizsardzības plāna periodā.

  • Bezmaksas centra akmens nomaiņa ir iespējama tikai vienu reizi izvēlētajā aizsardzības plāna periodā.

  • Akmeņu maiņa līdz 2,5 mm ir iespējama ar kopējo akmeņu skaitu (2,5 mm/gabalā) konkrētajam juvelierizstrādājumam. Plāna laikā nomainīto akmeņu skaits nedrīkst pārsniegt kopējo juvelierizstrādājumā izmantoto akmeņu skaitu.

  • Pakalpojumi saskaņā ar aizsardzības plāniem attiecas tikai uz pasūtījumā sākotnēji atlasīto produkta īpašību remontu vai atjaunošanu, un tie neietver to nomaiņu pret citām produkta iespējām, piemēram, dažāda veida akmens, metāla, metāla krāsas, platuma, biezuma vai gredzena virsmas apstrādi.

  • Trūkstošo juvelierizstrādājumu sastāvdaļu aizstāšana nav ietverta aizsardzības plānos. Lai izmantotu bezmaksas remonta pakalpojumus, visas saplīsušās detaļas ir jāatgriež kopā ar produktu.

  • Aizsardzības plāni nesedz nozaudēšanu vai zādzību.

  • Remonta process var ilgt aptuveni 25 darba dienas, lai veiktu aizsardzības plānos paredzētās procedūras.

  • Aizsardzības plāni var tikt iegādāti tikai pasūtījuma nomaksas laikā un tos nevar iegādāties atsevišķi.

  • Aizsardzības plāni tiek atcelti un atzīti par spēkā neesošiem, ja izstrādājumu ir apkopusi, remontējusi vai modificējusi trešā puse.