Notiek ielāde...

Pasūtījumu

Pasūtījuma anulēšanas noteikumi

Pasūtījuma atcelšana tiek pārskatīta atsaucoties uz LR Patērētājtiesību Aizsardzības likumu. Likumīgais termiņš, kas ir norādīts likumdošanā ir 14 dienas, savukārt GLAMIRA sniedz saviem klientiem iespēju atgriezt preci naudas atmaksai 60 kalendāro dienu laikā ar noteikumu, ka produkts atbilst GLAMIRA atgriešanas politikai. Lai izmantotu šīs tiesības, lūdzam sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu rakstot uz service@glamira.lv

Par preces anulāciju ir jāpaziņo:

glamira.lv
GLAMIRA GMBH
NECKARSULMER STR 59
HEILBRONN, BW, DE, 74076
E-pasts: service@glamira.lv

Pasūtījuma anulēšanas sekas:

Gadījumā, ja anulēšana ir notikusi veiksmīgi, visas preces, pakalpojumus vai naudas līdzekļus, ko sniegusi kāda no pusēm, ir jāatgriež un visus līdzekļus, kas varētu būt uzkrāti, jāatdod. Ja preces pēc piegādes ir bojātas, klientam ir jāmaksā kompensācija. Lai izvairītos no atlīdzības maksāšanas, mēs iesakām pasūtītās preces neizmantot, tādejādi nesamazinot to vērtību. Ja Jums ir jāmaksā jebkāda kompensācija produktu bojājumu dēļ, tā tiks atskaitīta no summas, kas tiks atmaksāta.

Anulēšanas tiesības neattiecas uz šādām precēm:

Preces, kas izgatavotas saskaņā ar klientu specifiskām vēlmēm vai ir izgatavotas individuāli pēc konkrētām klienta prasībām, preces, kuras nav piemērotas nosūtīšanai atpakaļ to stāvokļa dēļ, preces, kuras ir sabojātas.